Dzisiaj jest 23-02-2025
szukaj
szukaj
logo ZEUK
zamknij

    Zakład Eksploatacji Urządzeń Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Zbąszyńska 15
    64-212 Siedlec


    NIP: 923-16-65-135
    REGON 301066285
    KRS 0000327950

    BS SIEDLEC 26966000070005948620000010
    BDO 000062169

    Biuro Obsługi Klienta ZEUK Sp. z o.o.
    czynne:
    Poniedziałek 7:30 – 15:30
    Wtorek 7:30 – 17:00
    Środa 7:30 – 15:30
    Czwartek 7:30 – 15:30
    Piątek 7:30 – 14:00


     

    tel/fax 068 384 80 80,
    tel. 783 848 080
    zeuk@siedlec.pl

     


    Telefon alarmowy: 601 569 738
    PSZOK: 513 313 791



    Kasa ZEUK Sp. z o.o.
    czynna:
    Poniedziałek 7:30 – 14:30
    Wtorek 7:30 – 16:30
    Środa 7:30 – 14:30
    Czwartek 7:30 – 14:30
    Piątek 7:30 – 13:30

     


    Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych [PSZOK]
    czynny:
    Poniedziałek 8:00-16:00
    Wtorek 8:00-16:00
    Środa 10:00-18:00
    Czwartek 8:00-16:00
    Piątek 8:00-16:00
    Sobota 10:00-14:00

     

    Nabór na wolne stanowisko - pracownik ds. księgowości i płac

    Zakład Eksploatacji Urządzeń Komunalnych Sp. z o. o. z siedzibą w Siedlcu

    ogłasza nabór na stanowisko pracy

    pracownik ds. księgowości i płac

     

      Zakład Eksploatacji Urządzeń Komunalnych spółka z o.o. poszukuje osoby na stanowisko:

    pracownik ds. księgowości i płac

    1. Określenie niezbędnych wymagań związanych ze stanowiskiem:
    • wykształcenie: wyższe preferowane rachunkowość, ekonomia lub studia podyplomowe w/w zakresie,
    • staż pracy: minimum 3 - letni,
    • obywatelstwo polskie,
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
    • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.

     

    1. Wymagania dodatkowe:
    • znajomość przepisów prawa: ustawa o rachunkowości, Kodeksu pracy,
    • biegła znajomość programów MS Office ( word, excel),
    • mile widziana znajomość systemu finansowo- księgowego Symfonia,
    • umiejętność organizacji pracy,
    • terminowość, rzetelność, umiejętność pracy pod presją czasu,
      • dyspozycyjność i odpowiedzialność.

     

    1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    • znajomość rozliczenia kosztów i ewidencji w układzie rodzajowym i kalkulacyjnym,
    • znajomość zagadnień księgowych dot.: zakupu krajowego, sprzedaży, środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, gospodarki magazynowej;
    • dekretacja finansowa dokumentów,
    • dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
    • uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych z saldami i zapisami na kontach księgi głównej,
    • przygotowywanie list płac, deklaracji PIT, ZUS,
    • gromadzenie przepisów prawnych na zajmowanym stanowisku oraz ich bieżąca aktualizacja i znajomość,
    • wykonanie innych zadań zleconych przez zarząd i bezpośredniego przełożonego,
    • terminowe i rzetelne sporządzanie raportów, sprawozdań na potrzeby Zarządu.

     

    1. Warunki pracy:
    • wymiar etatu: pełen etat,
    • rodzaj umowy o pracę: na czas określony - 6 miesięcznym okresie z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
    • stabilne warunki zatrudnienia,
    • odpowiednie narzędzia pracy,
    • praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy z organami Spółki oraz instytucjami zewnętrznymi,
    • praca jednozmianowa z wykorzystaniem urządzeń teleinformatycznych, w tym obsługa monitora ekranowego,
    • praca o charakterze biurowym.

     

    1.  Wymagane dokumenty:
    • list motywacyjny,
    • curriculum vitae (CV), z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydatów na potrzeby rekrutacji,
    • klauzula zgody i klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych wraz z potwierdzeniem zapoznania się z jej treścią poprzez podpisanie i złożenie jej razem z dokumentacją – stanowiąca załącznik do niniejszego ogłoszenia.

     

    1. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

    Dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Spółki w Siedlcu w godzinach pracy, tj. 7.30-14.00 lub przesłać na adres: Zakład Eksploatacji Urządzeń Komunalnych  sp. z o.o., ul. Zbąszyńska 15, 64-212  Siedlec, w terminie do 07 lutego 2025 r. (decyduje data wpływu).

    Koperty powinny być zamknięte i opatrzone dopiskiem „Nabór na stanowisko pracownik ds. księgowości i płac”.

     Kandydaci zakwalifikowani naboru zostaną powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     







    Zakład Eksploatacji Urządzeń Komunalnych Sp. z o.o.

    logo Zbąszyńska 15
    64-212 Siedlec
    tel/fax 068 384 80 80,
    tel. 783 848 080

    Telefon alarmowy: 601 569 738
    PSZOK: 513 313 791
    Deklaracja dostępności

    Biuro Obsługi Klienta ZEUK Sp. z o.o.
    czynne:
    Poniedziałek 7:30 – 15:30
    Wtorek 7:30 – 17:00
    Środa 7:30 – 15:30
    Czwartek 7:30 – 15:30
    Piątek 7:30 – 14:00

    Kasa ZEUK Sp. z o.o.
    czynna:
    Poniedziałek 7:30 – 14:30
    Wtorek 7:30 – 16:30
    Środa 7:30 – 14:30
    Czwartek 7:30 – 14:30
    Piątek 7:30 – 13:30

    Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów
    Komunalnych [PSZOK]
    czynny:
    Poniedziałek od 7:30 do 15:30
    Wtorek od 7:30 do 17:00
    Środa od 7:30 do 15:30
    Czwartek od 7:30 do 15:30
    Piątek od 7:30 do 14:00
    Sobota od 8:00 do 12:00
    Copyright © ZEUK. - Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Zezwala się na wykorzystywanie materiałów zamieszczonych w witrynie w innych publikatorach, pod warunkiem podania źródła ich pochodzenia
     liczba odwiedzin: 1806675      online: 1
    © 2021 MBEST